Livrare si plata

Mausbike (mausbike.ro) vă pune la dispoziție următoarele metode de livrare:

 

  1. Curier rapid (FAN Courier sau Atlassib), Livrare în 1-2 zile, incepand cu 20 RON, livrare gratuită pentru comenzile mai mari de 500 RON. Detalii despre conditiile de livrare se pot consulta pe site-ul transportatorului.
  2. Poșta Română, Livrare in 6-10 zile, incepand cu 10 RON

Politica de returnare

Produsele achiziţionate la distanţă:

Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 5 zile lucrătoare de la denunţarea contractului, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Mausbike va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunţării în scris a contractului. Suma înapoiată, cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri etc. Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi. 

Produsele primite defecte:

În eventualitatea în care produsul achiziţionat este nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, cu condiţia notificării in scris a Mausbike.


Conditii generale de returnare

Produsele care nu sunt conforme specificaţiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Daca GSMRoShop nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului. 
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neinţelegerile, coletul va fi fotografiat şi se va întocmi împreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.

Produse ce v-au fost livrate greșit

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de Mausbike.

Mausbike (mausbike.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de plata:

Transfer bancar (ordin de plata)

Dupa trimiterea comenzii, veti primi toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Livrarea comenzii se face doar dupa confirmarea platii. Pentru accelerarea procesului, va rugam sa ne contactati si sa ne trimiteti o copie dupa ordinul de plata.

Plata in sistem ramburs

Plata ramburs se efectueaza integral la livrarea comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea. În cazul în care alegeți plata la livrare, curierul eliberează o dovada a încasării rambursului, act care ține loc de chitanță fiscala.